19.9.17

La recerca constant de la matèria amb les seves limitacions, m'ha portat a treballar amb diferents elements al llarg de la meva trajectòria, però es ara amb el ciment, les ceres i el quitrà on he trobat el meu propi llenguatge. Hem proporciona el resultat desitjat, la llibertat i la força per expresar-me.
La meva obra es un procés de sensibilització i passió, construint espais de brevetat formal.
La essència de les formes mínimes i sòbries son la presencia de un moment únic, la simplicitat i la monocromia l'energia de les emocions.
Deixo de banda tot allò superflu per quedar-me amb el subtil recorregut del traç i la duresa de la petja. Es el conjunt del meu passat, anclat en el present, amb la nuesa del silenci.
Son sentiments que no puc expressar amb la paraula, però si amb la mudesa del ciment, mostrats des de la creativitat plàstica. Núria Guinovart

1 comentario:

  1. Nuria Guinovart:
    Quiero, antes que nada darte la enhorabuena por tu obra. Me gusta. Es interesante.

    Tengo un blog en el que entre otras cosas hablo de pintura. Es un pequeño blog sin muchas pretensiones.

    Estoy mirando por Internet temas de pintura que me interesan y entre otros he encontrado algun trabajo tuyo.

    He puesto una entrada en mi blog hablando sobre tu obra. Si te viene bien dime que te parece.
    La entrada se titula:
    Joven Pintura Catalana: Nuria Guinovart - El calido silencio del cemento.

    Saludos

    Juan Barroso

    NOTA: He borrado el mensaje anterior por un error en el escrito.

    ResponderEliminar